Najczęściej zadawane pytania dotyczące usług serwisowych
Jak szybko ekipa serwisowa przyjedzie naprawić bramę?
Czas reakcji na standardowe zgłoszenie usterki jest maksymalnie do dwóch tygodni ale zwykle jest to 3-4 dni. Podmioty które mają podpisaną umowę serwisową, to ona wówczas określa czas reakcji oraz czas naprawy, w takich wypadkach zgłoszenia są przyjmowane 24h siedem dni tygodniu oraz czas naprawy jest już od 12 godzin.
Czy gwarancja otrzymana na towar obejmuje przeglądy bezpłatne?
Sprzedawane produkty wymagają okresowych przeglądów w okresie gwarancji a także po jej zakończeniu. Gwarancją producenta nie są objęte koszty przeglądów okresowych – jest to dodatkowy koszt użytkownika. Dzięki regularnym przeglądom zapewnia się bezawaryjna pracę a zarazem przedłuża żywotność produktu
Czy gwarancja producenta obejmuje dostarczenie towaru na serwis?
Gwarancja produktów nie obejmuje demontażu produktu, dostarczenia go do serwisu producenta, odebrania go z serwisu producenta i ponownego montażu, wykonujemy takie usługi – są one płatne.
Gwarancją jest objęta bezpłatna naprawa usterki towaru na serwisie producenta – tylko serwis producenta jest w stanie określić czy usterka jest gwarancyjną.