Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT.
Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję “firma” i wpisać numer NIP.
Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki.
W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności – podstawa późniejszej reklamacji.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki.
Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.
Czy zapewniacie bezpieczeństwo?
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa – zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Kiedy mogę spodziewać się paczki?
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.Oczywiście jeśli została wybrana metoda płatności przy odbiorze to paczki wysyłamy bezzwłocznie.Może się zdarzyć że zamówionego towaru nie mamy na magazynie, w takim przypadku klient jest od razu o tym informowany i terminy są wtedy ustalane indywidualnie.